نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
7019
-
الف
+

«جعفر دهقان»: پیشنهاد بازی در «سلمان فارسی» و «موسی(ع)» را بدون شک می پذیرم

«جعفر دهقان» بازیگر سریال «یوسف پیامبر» از علاقه خود به بازی در سریال های «سلمان فارسی» و «موسی(ع)» سخن گفت.

به گزارش آی فیلم 2 ، «جعفر دهقان» بازیگر سینما و تلویزیون ایران که مخاطبان تلویزیون آی فیلم 2 بازی وی را در سریال های «یوسف پیامبر» ، «اصحاب کهف» و «خانه بی پرنده» شاهد بودند، در یک مصاحبه درباره فعالیت های اخیر خود سخن گفت.

«جعفر دهقان» گفت: به تازگی برای بازی در سریال «ایل‌دا» پیشنهاد داشته‌ام که قرارداد و صحبت‌های نهایی به اتمام رسیده و قرار است در این سریال ایفای نقش کنم.

وی درباره احتمال نقش آفرینی اش در دو سریال تاریخی سلمان فارسی و موسی (ع) افزود: این دو اثر از جمله آثار مهم تلویزیون هستند اما تا جایی که من می دانم هنوز به مرحله انتخاب بازیگر نرسیده اند، به امید خدا اگر از من دعوت شود بدون شک بازی در هر دو اثر را می پذیرم.

«جعفر دهقان» با اشاره به همکاری پیشین خود با داوود میرباقری در سریال مختارنامه ، به میزان گفت: من عاشق کارها و نقش‌های سخت هستم، پیشتر با داوود میرباقری در مختارنامه همکاری داشته ام و می‌دانم که کار نهاییش از چه کیفیتی برخوردار است.

وی در ادامه افزود: اگر کرکتری در سلمان فارسی و یا موسی (ع) به من پیشنهاد شود که با شرایط من همخوانی داشته باشد شک نکنید که در آن ها بازی می کنم.

«جعفر دهقان» متولد ۱۳۳۹ خورشیدی در تهران است که از ۱۵ سالگی فعالیت خود را در عرصه بازیگری آغاز نمود.

وی در سال ۱۳۶۰ خورشیدی زمانی که جوانی ۲۱ ساله بود، همکاری خود را با حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی ایران آغاز کرد و در همان سال فعالیت سینمایی خود را با بازی در فلم «توجیه» به کارگردانی «منوچهر حقانی‌پرست» شروع کرد.

دهقان در سال ۱۳۷۲ خورشیدی با بازی در فلم «حماسه مجنون» توانست سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش دوم مرد را به دست آورد.

بیشتر بخوانید :

جعفر دهقان: به حضورم در یتیم خانه ایران افتخار می کنم

بازیگر سریال «یوسف پیامبر» به محکومین پیوست 

م ح/ ب م

نظر شما
ارسال نظر